DVG Projecten (her)ontwikkelt en beheert vastgoed en houdt zich daarnaast bezig met de aan- en verkoop. Wij kopen bestaande panden aan die klaar zijn voor gebruik of die nog een fase van herontwikkeling moeten doormaken voordat ze hun (nieuwe) functie verkrijgen. DVG Projecten is een familiebedrijf met een persoonlijke aanpak en informele werksfeer. Je gaat werken in een klein team waar betrokkenheid, ondernemerschap en pro activiteit voorop staan. Er zijn diverse kansen om je snel te ontwikkelen.
Wij zijn op zoek naar een project management ondersteuner voor 40 uur per week.
Wat ga je doen?
Je gaat aan de slag als rechterhand van de directie, ter ondersteuning in de dagelijkse werkzaamheden. Jij bent de spin in het web en het eerste aanspreekpunt, zowel voor je collega’s als voor externe relaties. Je bent sterk in communicatie, toont initiatief en denkt in oplossingen. Je bent verantwoordelijk voor diverse ondersteunende taken, zoals agendabeheer, inplannen en voorbereiden van afspraken, opvolgen van acties en het bewaken van deadlines. Ook op administratief vlak zal jij de organisatie ondersteunen. Het beheren van ons vastgoedsysteem en bijbehorende administratieve werkzaamheden, zorgen voor de juiste archivering en onderhouden van klantcontact met onze huurders en externe partners zijn onderdeel van je werkzaamheden. Daarbij toon je het initiatief in het aandragen van ideeën en mogelijkheden. Voor alle vragen, documenten en contacten kun je bij jou terecht!
$ads={1}
Als project management ondersteuner heb je daarnaast een ondersteunende en coördinerende rol bij diverse projecten, zoals bouwprojecten, projectontwikkeling, beheren van de website, optimalisatie van (administratieve)systemen en databeheer. Jij bent degene die verschillende overlegvormen organiseert en zorgt voor de verslaglegging hiervan. Daarbij hoort het opstellen van actielijsten, het proactief bewaken van de voortgang en het vroegtijdig signaleren en oplossen van knelpunten. Bij diverse projecten zorg jij voor het integreren van verschillende informatiestromen, onderhouden van contacten met stakeholders en legt de verbinding naar de interne organisatie. Het beantwoorden van vragen, opstellen van (concept)voorstellen en overeenkomsten en het aanleveren van de juiste informatie zijn onderdeel hiervan. Om alles in goede banen te kunnen leiden moeten we er samen voor zorgen we het beheer- en informatiesysteem van A tot Z op orde houden en hierbij verwachten we input op administratieve werkzaamheden en het verifiëren hiervan.
Wie ben jij?
- HBO werk- en denkniveau
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en je kan je goed uitdrukken in het Engels
- Je hebt ervaring in een ondersteunende, administratieve rol en bent bekend met projectmatig werken
- Communicatief sterk, zowel schriftelijk, telefonisch als met diverse gesprekspartners
- Goed commercieel inzicht en een ondernemende instelling
- Flexibel, stressbestendig en prioriteiten kunnen stellen
- Goed kunnen inschatten van diverse belangen en onderlinge verhoudingen
- Betrouwbaar en discreet omgaan met vertrouwelijke informatie
Wat bieden wij?
- Een uitdagende baan in een enthousiast en gedreven team
- Een markconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Een groeiend bedrijf, met veel kansen en mogelijkheden
- 25 vakantiedagen
- Reiskostenvergoeding
Om te solliciteren stuur je een motivatiebrief + CV naar sanne.vanhoek@dvgprojecten.nl vóór 14 juli a.s. Mocht je vragen hebben naar aanleiding van de vacature kan je ons ook telefonisch bereiken op 06-86889885.
Soort dienstverband: Fulltime
Rooster:
- Flexibele werkuren
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Flexibele werkuren
Werklocatie: Fysiek
Deadline sollicitaties: 14-07-2023
.