Tijdelijke administratief medewerker (startersfunctie)


 

At Body&Fit we're looking for a tijdelijke administratief medewerker (startersfunctie) to join our team.

Full-time/Part-time· Heerenveen, The Netherlands

Over de rol

We zijn op zoek naar een enthousiaste tijdelijke administratief medewerker die ons kan ondersteunen op onze locaties in Heerenveen en Amsterdam. De functie betreft een periode van 6 maanden, met flexibele werkuren (minimaal 24 uur en maximaal 40 uur per week) en is gevestigd in Heerenveen.

Over Body&Fit

Ons doel bij Body&Fit is om miljoenen mensen over de hele wereld te inspireren om fitter en gezonder te leven. We willen de wereld van sportvoeding en gezond leven openstellen voor een wereldwijd publiek en hen helpen hun doelen te bereiken met de beste producten op de markt, Samen met ons toegewijde team van experts willen we 's werelds beste merk voor sportvoeding en een gezonde levensstijl zijn.

Body&Fit heeft momenteel twee locaties in Nederland. Een hoofdkantoor in Amsterdam en onze Logistieke afdeling in Heerenveen. Voor deze functie ben je betrokken bij beide locaties. In deze rol werk je nauw samen met het HR-team en het management team in Heerenveen.

Als tijdelijke administratief medewerker zul je een essentiële rol vervullen in het op orde houden van de personeelsadministratie. Je zorgt voor een uitstekende onboarding- en offboarding-ervaring voor onze nieuwe collega's. Bovendien bied je ondersteuning aan diverse belanghebbenden met betrekking tot personeelsonderwerpen om de employee experience te optimaliseren.

Je werkzaamheden zullen bestaan uit o.a.:

  • Beheer van personeelsdossiers en administratie
  • Maken van rapporten
  • Beheren van verschillende (personeels)systemen (ervaring met SuccessFactors is een pré)
  • Coördineren en uitvoeren van het on- en off-boardingproces van medewerkers
  • Preboarding acties voor nieuwe medewerkers
  • Contracten maken en versturen
  • Ondersteuning bij het vertrekproces
    • Beheren van de HR Mailbox en afhandelen van binnenkomende tickets
  • Eerste contactpersoon zijn voor medewerkers met betrekking tot personeel gerelateerde vragen
  • Ondersteuning van de maandelijkse payroll
  • Administratieve ondersteuning van het HR en managementteam
  • Recruitment van nieuwe warehousemedewerkers
  • Coördineren van een goede communicatie in het Warehouse
  • Het organiseren en uitvoeren van initiatieven omtrent medewerkersbetrokkenheid

Wat breng je mee?

  • Ervaring als administratief medewerker
  • Ervaring rondom arbeidswet- en regelgeving is een pré
  • Je bent minimaal 24 uur in de week beschikbaar; 40 uur ook mogelijk
  • Je bent woonachtig in of rondom Heerenveen
  • Je beheerst Nederlands als Engels uitstekend zowel woord als geschrift
  • Je hebt een proactieve, enthousiaste instelling en werkt daarnaast accuraat
  • Vermogen om te multitasken
  • Plezier in het uitvoeren van administratieve taken
  • Je bent communicatief sterk en kan goed samenwerken
  • Een can-do mentaliteit
Dit krijg je ervoor terug


  • Een dynamische en informele werksfeer
  • Internationale en ambitieuze collega's
  • Proefsessies en interessante educatieve sessies over voeding en sportvoeding
  • Personeelskorting op onze producten
  • 24 vakantiedagen en 8% vakantietoeslag per jaar op basis van een 40-urige dienstverband
  • Pensioenopbouw bij Aegon
  • Volledige Reiskostenvergoeding thuis-kantoo
  • Thuiswerkvergoeding van € 2,15 netto per volledige thuiswerkdag
  • 3 dagen kantoor, 2 dagen thuis werken op voltijdbasis

Apply for the job

Do you want to join our team as our new Tijdelijke administratief medewerker (startersfunctie)? Then we'd love to hear about you!

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال