Wat we bieden
Je mag in ieder geval rekenen op een uitstekend inwerktraject van 6 weken, zodat jij goed en zelfverzekerd je werk gaat doen. Daarnaast bieden wij het volgende:
- Salarisrange van € 2.445,- tot € 3.064,- bruto per maand op fulltime basis
- Natuurlijk mag je rekenen op een prima reiskostenvergoeding wanneer je op kantoor werkt
- Hybride werken, waarbij je 1 a 2 keer per week op kantoor werkt en daarnaast vanuit huis
- Langdurige functie voor bepaalde duur tot juli 2024
- Veel groei- en ontwikkelingsmogelijkheden, zo worden er regelmatig kennissessies georganiseerd, je behaalt passende WFT certificaten en neemt deel aan werkgroepen
Over het bedrijf
Het bedrijf waar je werkt is een kredietverstrekker. Ze staan voor verantwoorde oplossingen, omdat zij de financiële gezondheid van klanten voorop hebben staan! Ze zijn tevens een dochteronderneming van een van Nederlands meest bekende banken. Samen dragen zij bij aan een gezonde Nederlandse kredietmarkt.
Op de werkvloer heerst een informele sfeer. Je stapt laagdrempelig bij elkaar naar binnen, de communicatielijnen zijn kort en samenwerken is belangrijk!
Werk je op kantoor? Dan werk je in Utrecht. Dit is goed te bereiken met je eigen auto en ook met het openbaar vervoer vanuit, bijvoorbeeld, Amsterdam, Almere en Amersfoort.
Klinkt dit als de vacature van medewerker klantenservice waar je naar op zoek was? Wacht niet langer, wij zien je sollicitatie graag tegemoet!
Over de functie
Wil je een combinatie van werken op kantoor en vanuit huis? Heb je al ervaring met klantcontact? Deze functie van medewerker klantenservice is echt iets voor jou, lees snel verder!
Als medewerker klantenservice beantwoord jij de inkomende telefonie en zorg je dat mails worden beantwoordt door jezelf of terecht komen bij de juiste collega. Jij zorgt ervoor dat de klanten die bellen of mailen een passend advies krijgen en op de juiste wijze worden verder geholpen.
Je hebt telefonisch contact met zowel zakelijke klanten als particuliere klanten. De gemene deler? Iedereen die belt heeft een vraag die te maken heeft met financiën. Zo heeft de ene klant advies nodig over een lening en kijk je met een andere klant naar een kredietoplossing, bijvoorbeeld het samen opstellen van een betalingsschema.
Nu al geïnteresseerd? Wij zien je sollicitatie graag tegemoet! Vragen? Lees verder of neem contact met Unique Utrecht op via het nummer 030 - 273 6100!
Functie-eisen
Omdat je veel klanten spreekt vinden we het natuurlijk belangrijk dat je communicatief vaardig bent, maar we vinden het volgende ook belangrijk:
- Ervaring met (telefonisch) klantcontact
- Affiniteit en interesse in cijfers en/of finance
- Ervaring met het MS Office pakket, denk aan MS Teams, Excel en/of Outlook
- Fulltime, of minimaal 36 uur per week, beschikbaarheid
Over het bedrijf
Het bedrijf waar je werkt is een kredietverstrekker. Ze staan voor verantwoorde oplossingen, omdat zij de financiële gezondheid van klanten voorop hebben staan! Ze zijn tevens een dochteronderneming van een van Nederlands meest bekende banken. Samen dragen zij bij aan een gezonde Nederlandse kredietmarkt.
Op de werkvloer heerst een informele sfeer. Je stapt laagdrempelig bij elkaar naar binnen, de communicatielijnen zijn kort en samenwerken is belangrijk!
Werk je op kantoor? Dan werk je in Utrecht. Dit is goed te bereiken met je eigen auto en ook met het openbaar vervoer vanuit, bijvoorbeeld, Amsterdam, Almere en Amersfoort.
Klinkt dit als de vacature van medewerker klantenservice waar je naar op zoek was? Wacht niet langer, wij zien je sollicitatie graag tegemoet!
Wat we bieden
Je mag in ieder geval rekenen op een uitstekend inwerktraject van 6 weken, zodat jij goed en zelfverzekerd je werk gaat doen. Daarnaast bieden wij het volgende:
- Salarisrange van € 2.445,- tot € 3.064,- bruto per maand op fulltime basis
- Natuurlijk mag je rekenen op een prima reiskostenvergoeding wanneer je op kantoor werkt
- Hybride werken, waarbij je 1 a 2 keer per week op kantoor werkt en daarnaast vanuit huis
- Langdurige functie voor bepaalde duur tot juli 2024
- Veel groei- en ontwikkelingsmogelijkheden, zo worden er regelmatig kennissessies georganiseerd, je behaalt passende WFT certificaten en neemt deel aan werkgroepen
Functie-eisen
Omdat je veel klanten spreekt vinden we het natuurlijk belangrijk dat je communicatief vaardig bent, maar we vinden het volgende ook belangrijk:
- Ervaring met (telefonisch) klantcontact
- Affiniteit en interesse in cijfers en/of finance
- Ervaring met het MS Office pakket, denk aan MS Teams, Excel en/of Outlook
- Fulltime, of minimaal 36 uur per week, beschikbaarheid
$ads={1}